ויזה כ.א.ל

חברת ויזה כ.א.ל הנה אחת מהלקוחות האסטרטגיים ביותר שלנו משנת 2002, עבורה אנו מנהלים פעילות קידום מכירות לכרטיס האשראי Fly Card, You ו-Family365.

תפקידנו הוא לצרף לקוחות חדשים לאחד מכרטיסי האשראי אלו ולשם כך, אנו מפעילים מערך מכירות בפריסה ארצית של אנשי מכירות. הקמה ותפעול של מערך קידום מכירות אפקטיבי לאורך זמן, דורשת הפעלת מערך גיוס והכשרה של אנשי מכירות ומנהלים, מעקב יום-יומי אחר התוצאות, ריכוז נתונים וניתוחם באופן רציף וניצול הקשר הישיר בין רצפת המכירה למכירה בפועל. היכרותנו רבת השנים את תחום גיוס לקוחות לחברות אשראי, עוזרת לנו להשיג תוצאות מצוינות תוך ניצול מערכת היחסים האדוקה עם הנהלת המשביר לצרכן ורשת יינות ביתן.
הקשר הישיר בין המותג לקהל היעד נבנתה ע"י מיקוד של הפעילות ברשתות הרלוונטיות הכלולות בסל ההטבות של הכרטיסים הנ"ל.

בעזרת שיתוף פעולה מלא עם הנהלת הסניפים והקופאיות, הכשרה מקיפה לנציגים אודות הכרטיס וההטבות וסימולציות ממוקדות, יצרנו התעניינות המונית בכרטיס המוצע והרחבנו משמעותית את קהל לקוחות החברה.
פעילותינו השנייה עם חברת כ.א.ל, כוללת פעילות קידום מכירות של כרטיס Fly Card של מועדון הנוסע המתמיד של אל-על. כרטיס ה-Fly Card, מאפשר למשתמשים בו צבירה של נקודות הנוסע המתמיד שמהם ניתן לרכוש טיסות בחברת אל-על. לשם כך, מיקדנו את מכירות הכרטיס בנקודות אסטרטגיות בנתב"ג ובקניוני עופר, שם נציגי המכירות שלנו פונים ללקוחות באופן אקטיבי ומעניינים אותם בהצטרפות למועדון.

כרטיס נוסף הוא כרטיס You המעניק מגוון הנחות והטבות בסניפי רשת המזון "מגה", בנוסף לצבירת נקודות הנוסע המתמיד.

מערך המכירות שלנו מוכיח מידי יום ומצרף מאות רבות של לקוחות חדשים לחברת כ.א.ל.