מערך מכירות פרונטלי

מערך המכירות הפרונטאלי שלנו הנו מהגדולים בארץ ומאפשר לנו לתת מענה למותגים גדולים המעוניינים בפריסה ארצית. יכולותינו באים לידי ביטוי בעיקר כאשר מדובר בהפעלת מערך מכירות ממוקד תוצאות. ניסיוננו בפיתוח מודל מכירות דינמי, הגדרת יעדים יומיים מרמת נציג המכירות, ראש הצוות ומנהל המכירות האזורי וכן בניתוח התוצאות ושיפור תמידי שלהם, מהווה מרכיב משמעותי בהצלחה.

אנו מאמינים בשותפויות אסטרטגיות לטווח ארוך ולא בכדי שיתוף הפעולה עם לקוחות הדגל שלנו נמשך שנים רבות. אנשי המכירות שלנו עוברים הכשרה כללית בתחום המכירות וכן הכשרה נקודתית על המוצר ועל טכניקת המכירות שפותחה עבורו. אפשרויות הקידום הרבות בחברה, מאפשרות לנו לשמר את הטובים ביותר, כך שעובדים רבים נשארים במערכת הן בתפקידי ניהול והן בתחום הכשרה והדרכה של אנשי מכירות ועוזרים בקליטת הדור הבא.

לראייתנו, חברות מסחריות בין אם זה בתחום מוצרי הצריכה, הפיננסים או כל תחום אחר, מתמחים בתחומם ולעיתים נדרשת הפעלת מערך מכירות מקצועי חיצוני לשם השגת תוצאות מיטביות. כאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה. על ידי שיתוף פעולה אדוק ביננו בין לקוחותינו, אנחנו מצליחים לשבור כל שיא בתחום המכירות ולשפר באופן תמידי את התוצאות ובכך מאפשרים ללקוחותינו להתמקד בתחום התמחותם.

אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר ולתאם פגישת היכרות בה נוכל לבחון יחד כיצד ניתן לשפר את תוצאות המכירות שלך!