מטה החברה
מטה החברה הנו הלב הפועם של החברה ומאפשר למערך המכירות ולמוקד הטלפוני להתרכז בעשיה לטובת הלקוחות בלבד, שכן עבודות אדמיניסטרטיביות, שבדרך כלל מהוות מרכיב מרכזי בעבודת מנהלי מכירות, נעשות על ידו.
המטה מורכב משלוש מחלקות מרכזיות:
מחלקת ניתוח נתונים
בניגוד למוקד המכירות, הפועל בנקודה אחת והמצויד באמצעים טכנולוגים מתקדמים, שליטה על מערך מכירות פרונטאלי הפרוס מאילת ועד קריית שמונה וכולל מאות אנשי מכירות אינה פשוטה כלל וכלל. עם זאת, אנו מאמינים שרק על ידי שליטה מלאה בנתונים ויכולת ניתוח מעמיקה של תוצאות המכירות לא רק בסוף יום, שבוע או חודש, אלא גם ובעיקר תוך כדי היום, ניתן להגיע לתוצאות יוצאות דופן. לכן, הקמנו מחלקה שתפקידה לקבל נתונים שוטפים במהלך כל יום ולהפיק מהם דוחות בחתכים שונים. את הדוחות אנחנו לא שומרים רק לעצמנו, אלא דואגים לשלוח אותם ללקוחותינו. השליטה בנתונים תוך כדי התהליך ולא רק בסופו, מאפשרת לנו לעיתים קרובות לשנות דברים במהלך יום העבודה ובכך לשפר את נתוני המכירות. הרמה הגבוהה של הדוחות שמחלקת ניתוח הנתונים שלנו מפיקה, מאפשרת לנו לראות את התמונה הגדולה, לחזק נקודות חולשה ולהעביר את הידע לגבי הצלחות נקודתיות לשאר הפעילות.
מחלקת משאבי אנוש
הפעלת מערך מכירות, בטח כזה המורכב ממאות אנשי מכירות, דורשת גיוס כוח אדם רב על בסיס קבוע, שכן תקופת העבודה של אנשי מכירות מתחילים הנה קצרה מאוד. מחלקת משאבי האנוש של החברה, מגייסת עשרות ולעיתים אף למעלה ממאה אנשי מכירות בכל חודש במהלך השנה. תהליך הגיוס כולל ראיונות טלפונים, ראיונות פרונטאליים, מבחן התאמה וסדנאות התאמה והכשרה קבוצתית. התהליך נבחן כל הזמן ע"מ לשפר את כמות ואיכות הכח אדם המגויס. המחלקה לא עוסקת בגיוס עובדים בלבד, אלא ממשיכה ללוות את העובדים גם במהלך עבודתם בחברה, תוך ביצוע סקרים שונים לאורך תקופת עבודתם של העובדים. כמערכת, אנו מנסים כל הזמן להפיק לקחים לגבי תיאום הציפיות שנעשה עם העובד ואופן הטיפול בו על ידי מנהליו הישירים, על מנת לשפר תהליכים ארגוניים ולהמשיך ולהגביה את הרף מידי חודש. איכות כח אדם במערך המכירות, בין אם זה מערך מכירות פרונטאלי או טלפוני, הנו המרכיב החשוב ביותר לתפיסתנו ולא בכדי אנו שמים גדש גדול כל כך על מחלקת משאבי האנוש של החברה.
מחלקת שיווק וטכנולוגיה
מחלקת שיווק וטכנולוגיה מחזיקה בשני כובעים מרכזיים: טכנולוגיה ושיווק. נושא הטכנולוגיה שזור כחוט השני בפעילות החברה כולה ותחזוקת המערכות הטכנולוגיות השונות בחברה דורשת תשומת לב רבה. תפקידה של המחלקה הנו מעבר לתחזוקה השוטפת, להמשיך ולשפר את יכולות החברה באמצעים טכנולוגים שונים. נושא השיווק כולל מצד אחד התמקדות בשיווק און-ליין של החברה לטובת הפעלת מערך גיוס כח אדם וגיוס לקוחות חדשים, אך מן הצד השני כולל סיוע ללקוחות ביצירת הצעת ערך ממשית טרם תחילת העבודה ותוך ניצול הקשרים העסקיים של החברה עם מועדוני לקוחות מהגדולים בישראל.