מפעל הפיס

אחד מהלקוחות הגדולים והוותיקים שלנו היא חברת ‘מפעל הפיס’ משנת 2006, עבורה אנו מנהלים פעילות שיווקית של קידום מכירות ממוקדת עבור שיטת הזכייה הפופולרית שלה: “Must Win”.

מפעל הפיס הנו גוף ציבורי בעל זיכיון בלעדי לעריכת הגרלות ומשחקי מזל בישראל. מוצר הדגל שלו הינו מנוי מפעל הפיס לשמו הקמנו מערך פעילות קד”מ נרחבת בפריסה ארצית, שמטרתו הגדלה משמעותית של קהל המנויים. במסגרת פעילות הקד”מ, הוקם מערך מכירות טלפוני ופרונטאלי למען מקסום החשיפה של קהל לקוחות רב לשיטת הזכייה הפופולארית. במטה החברה הוקם מוקד מכירות טלפוני על מנת לחשוף לקוחות רבים להטבות אותם הם זכאים לקבל במסגרת המנוי. בנוסף לכך, הוקמו עמדות מכירה פרונטאליות חווייתיות שעוצבו בקונספט ייחודי לחברה ומוקמו במגוון רשתות ברחבי הארץ. מיקוד הפעילות התרכז לשתי רשתות ספציפיות איתם נעשה שיתוף פעולה לשיווק ומכירה של מנויי החברה – רשת המשביר לצרכן ורשת ויקטורי. עשרות מנויי פיס מאושרים אשר הצטרפו לתוכנית על ידי אחד מנציגי המכירות שלנו, זוכים מדי חודש בפרסים כספיים של עד 1,500,000 ₪! ומצפים לשיחת טלפון של אראלה.

כאמור, מערך קידום המכירות כולל עשרות נציגי מכירה, ראשי צוותים, מנהלי אזור ומאמני מכירה הפרוסים בכל הארץ אשר קיבלו הכשרה מקיפה, טכניקות ומיומנויות מכירה ייחודיות שפותחו על ידי החברה.
כל אלו, אפשרו לנו להגיע לתוצאות מקסימליות ואיכותיות עבור החברה. ראוי לציון כי כל רווחי מפעל הפיס מוקדשות לרווחת הקהילה. במרוצת השנים, הקים ‘מפעל הפיס’ מאות אלפי אתרים ברחבי המדינה עבור כל המגזרים.